Arkadaşlar kızımı doğar doğmaz emzirmeye çalıştım şükür o da tutup emiyordu sürekli hastanede eve geldik baya memede kalmaya başladı ama sanki bir şey gelmiyor doğumdan sonra beslenmeyince süt azalmış bizde kız emmeye devam edince fark edemedik başta sarardı biraz doktor da mama başlattı bende philipsin anne meme ucu akışlı biberonuyla vermeye başladım önce emzirdim sonra mama verdim o sırada da bol bol süt yapacak şey yedim sütüm geldi şimdi de çocuk göğsümü emmek istemiyor göğsüm taş gibi şişti canım da yanıyor mamayı alıyor ama 4 günlük daha ne yapmam lazım lütfen yardım