Lavinyaam- evet beni de çağırmıştı sezeryan doğum yaptım yani dikişlerimde ağrı enfeksiyon kan gelme vs yoktu kendim de iyi hissediyordum bi sıkıntım olmadığı için ben gitmemiştim 1 yıl sonra başka sebepten gitmiştim ama tabiki siz gidin bi muayene olmak gerekir benim yaptığım yanlıştı