cns19 Merhaba arkadaşlar ilk adım ayakkabısı için ne önerirsiniz. Oğlum parmak ucuna bastıgı için yürümekte zorlanıyor ayakkabı düzeltir dediler ama yanlış ayakkabı seçmek istemem yardımcı olur musunuz?
Suzan_Pirge08 Ben ilk adım ayakkabısı kullanmadım çıplak ayak yere bastırdım kendi zemini hissedince basması daha güzeldi yürüteç de kullandım ama hummelin bebek ayakkabıları var trend yoldan aldım çok da memnun kaldım
cns19 Suzan_Pirge08 bende yere bastırdım yürütec kullandm. Emekliyoe yürümek istiyor ama ayak ucuna basınca yürümesi zorlaştı parmak ucuna basıyor hep ve asla normal basmıyor. Basmayıncada yürüyemiyor. O yüzden ayakkabı arıyorum faydası olur belki diye. Tamam teşekkür ederim ben bi bakayim o ayakkabılara☺
AviL06 cns19 biz Vicco kullandık zaten o ayakkabı da bizi baya idare ettirdi sonrasında da normal ayakkabılara geçiş yaptık ☺️🌹