MucizemGeldi3545 Merhabalar. 4 aylık bebeklere kan damlası başlanıyo galiba. Başlamadan tahlil yapılıyomu? Tam bi bilgim yok ama sağlık ocagının yazdığı kabızlık yapıyomuş galiba. Hangisi en iyisi, en kullanılanı ??
aslieylul MucizemGeldi3545 en iyileri sidefer ve bestiron diye biliyorum biz sidefer kullanıyoruz memnunum kabızlık falan hiçbişey yapmadı
esradnz Evet canım sağlık ocağı vegaferon veriyor ve onun da içerisinde paraben var 😌 biz fermix kullanıyoruz.demir destekli.doktorumuz fermix ya da Sidefer alın demişti.biz fermixe başladık.memnunuz gayet.👍
Minik_oglum Bizde ilk sağlık ocağının verdiğini kullandık vegaferon kabızlık yaptı bir hafta çıkamadı toalete sonra özel olarak bestiron aldık sideferle aynı sayılır bundan gayet memnunum