cokbilmismom minimini1kus uyur ama ben loş ışık açıyorum koridoru çünkü uyurken yüzünü görmek için yatağımdan
Elmsnghn minimini1kus bende o dönemlerde gece lambasını bırakmıştım. Hiç bişi olmuyo gece nasıl gorecem emzirecem diye düşünmüştüm ama o da rahat oldu. Ve çokta iyi oldu 😅
minimini1kus cokbilmismom bende koridoru, bazen telefonu ters çevirip fenerini açıyorum ama denemek istedim biraz da endişe duyuyorum tabi