kzy73_ geceden aç kalma doğru sabah ta erken gidip tahlil verirsinz 1saati geciyo çıkması .sonra ameliyata aliniyo ben kucagmda ameliyathaneye götürmüştüm. kucagmda anestezi verdiler yatırdık ciktm .15dk falan sonra çıktı odaya aldılar .kızım 2saat uyudu .uyumayan da oluyomus .2saat sonra çorba vs içmesi lazm sonra çıkış oluyo .ama insllah sizin ki açılır masajı sürekli yapmaya calisin. kızım yaptrmazdi zorla tutup yapardm sonra pes etmistim .