aslan_zeyd Ağızdan zor gaz çıkarıyor ama gün içinde alttan sürekli gaz çıkarıyor bu normal mi? Bağırsaklarında bir sorun olabilir mi ?
devamom Normal. Hatta her beslenme sonrası ağzından gazını çıkart bagırsaklara inmesin. Çıkarttığı kadarının kat kat fazlası daha içerdedir. Dua et çıkartıyor. Çıkartmasaydı yanmıştın. Ben 3 ay çektim 💆🏻♀️
aslan_zeyd devamom ağızdan çıkarmadan yatırmamaya çalışıyorum ama sürekli alttan gaz çıkarınca sorun var sandım
devamom aslan_zeyd Yok yok yenidoğanlar öyledir zaten korkma ama doktoruna da sor istersen. +ayağını çok sıcak tut. Çorabı inceyse iki tane bile giydirebilirsin. Ve karın kısmına örtü vs sar sıcak tutsun.