Merhaba arkadaslar. Köyde yasiyorum. 2. Katta olmama ragmen sadece evimin girisinde balkon var. Onuda kapattim gecen sene zaten yol üstunde olmazdi. Cocuk odasinda seriyorduk cogu zaman. Simdi bebeğim kucuk her zaman makina calisiyor.
Camasir makinam Bosch illaki ona uyumlu ayni marka mi olmasi gerekiyor. Üst uste koyacagim icin soruyorum. Acikcasi yorumlara baktim cogu kisi baska markalardan da memnun fiyat olarak ta cok ucmak istemiyorum. Sizin kullandginiz memnun kaldiginiz hangisi. 10 kg almayi düşünüyorum.
İnternetten alacagim icin tereddutte kaldim. Ayni marka olmasi sart mi?