Zaten 5 ayda ek gıdaya başlarken yemek yedirmiyorsun ki tadım yaptırıyorsun. 1 çay kaşığı tattiriyirsun sadece yoğurt, kabak, patates vb.
Biz 5. Ayda başladık yavas yavaş
Şimdi 7.5 aylik olduk sabah kahvaltıda ekmek banıp menemen yiyoruz 🤭🤭 ve en çok et yemeyi seviyor.