Ya ben iPhone kullanıyorum uygulamaya girdiğimde daha fazla yükle deyince gene aynı gönderiler çıkıp duruyor ya sinir oluyorum ne zamandır girmiyordum zaten bu sorundan ama hala aynı yeni güncellendim hala aynı çok sinir bozucu ya ben yeni gönderi göremesem niye gireyim ya gerçekten uzun zamandır böyle ama artık sıkıcı oldu!!