Canım kantaron yağı da kullanabilirsin doktorun verdiği merhemi de kullanabilirsin ama dikkat edin kuru kalmasin kuru kaldikca kaşıntı yapar o yanıklarda bol merhemli bırakmak önemli bildiğim kadarıyla çok geçmiş olsun ay içim çok kotu oldu yavrum ya