Elifyor ikinci çocugum ilkinde de şimdide dr lar hiç gerek yok dediler 6 ay vermedim. çok pişmanım hiç içiremiyorum suan. oğlum 8 aylık.kasıkla oyunlar yapa yapa anca. hayır ikincisinde nasıl aynı hatayı yaptım bilmiyorum 3 aydan sonra bikaç kaşık verşn memeden yada mamadan sonra tavsiyemdir aşina olsun