Gaddar ateş durumunda olabiliyor. Daha önce ki seneler de bende de olurdu boğaz enfeksiyonunda çok ateş yaşadığımda. Yeme konusunda da çok normal çünkü hasta 😕anne sütü en güzel ilaç,bol bol emzirin. Sevdiği ve hafif şeyleri teklif edin bir süre toparlayana kadar. Kendinizde günde 1 tane çiğ sarımsak yutun,sütünüzden geçip bebeğinize şifa olur inşallah. Çok geçmiş olsun.