Merhabalar..Arkadaşım geçen hafta pazartesi sezaryen doğum yaptı ve idrarının kan renginde olduğunu söylüyor bende sezaryen taptım ama böyle bişey yaşamadım doktoru çok su iç demiş bidaha olursa gel demiş ve bidaha olmuş gidecek lakin deneyimli anneler varsa o gidene kadar rahatlatacak bilgi vermek istedim..