Gldme Benim bebeklik fotolarım var mesela 2 yaşında erkek çocuk gibi sezercik var ya o tip saçlarım 😂 3-4 yaşlarında gürleşmiş. 7 yaşlarda fotolarım var görseniz böyle saç mı olur dersiniz, sarı dalgalı ve battaniye gibi. Annem hiç kestirmemiş saçlarımı. Yani hiç belli olmaz birden gürleşebilir, benimde oğlum o şekilde uzamıyor ama bekliyorum gürleşmesini, sıfıra vurmam asla.