haydii merhaba benim kızımda şu an 3 yaşında ben bebekken yapıyordum ek gıda dönemi 2 yaşına kadar kendim yaptım sonrasında gurvitanın var güvenilir bir marka ondan kullanmaya basladım hala koyarım yemeklerine.O dönem sadece kuzu iliği alıyordum özellikle kuzu küçük oldukları için ilaca antibiyotige maruz kalmıyor sindirimi kolay oluyor diye.önce sirkeli suda bekletip pis kan mikrop akmasını saglıyıp suyu döküyordum sonra tencerede mum atesinde sabah 6gibi koyuyordum aksam 7 gibi kapatıp ilikleri suyu alıp blend edip buz küp kalıpları var onlara bosaltıp o sekilde buzluga koyup yemeklerine atıyordum o dönem zaten porsiyonda az oldugu için yeterli oluyordu.Çok ama çok fena kokuyor haklısınız o yüzden bu işi küçük tüpte balkonda yapıyordum yemeginin tadına bile bakamıyordum ben benimde midem almıyor kuzu eti suyu filn ama o dönem bebek oldugu için damak tadıda gelişmedigi için yiyip içiyordu sıkıntı olmadı alıstıgı için şu an 3yaş damak tadı geliştigi için içmeyebilir maalesef.Ben şimdi büyüdügü için porsiyonlarıda arttıgı için gurvita markasını alıyorum bazen kuzu bazen dana.şu an kelle paça işkembe de içer sever mesela bayıla bayıla içer bol limon sarımsakla çünkü alıskın bebeklikten kuzu içmesede dana ilik kemigi kullanabilrsiniz o da çok iyi bebekken kuzu daha iyi oluyo diye ugrasıyordum şimdi dana kuzu karısık yapıyorum şifa niyetine içsin kuzunuz 🙏