Benim kızımda da korkma var eve gelen spotcu çocuktan korktu , ama getir geldiğinde korkmuyor daha bile bay bay diyor. Bazen zil çaldığında sıçrıyor nereye kaçacağını bilmiyor , bazen uykusundan korkarak uyanıyor , merdivenlerden iniyordum o sese korkup koltuğun arkasına saklanıyor anne diye sorgulama ses tonu oluyor. Bir kaç defa da durup dururken dışarıdan gelen seslere korktu hepimizin çocuğu da hemen hemen aynı yaş grubunda ama karanlıktan gidip oyuncak alabiliyor korkmuyor. Çok nadir gördüklerinden korkuyor. Bazen hiç korkmuyor gitgel mi yaşıyor acaba anlamadım 2 yaş 2 aylığız.