Elif34nur
Bebeğin ana öğünü anne sütü, ek gıda kapsamında çocuğu şişirecek şeyler vermektense bence kabullenmeye bakın
Benim kızım 8 aylık kontrolünde 7390dı, 9 ay kontrolünde de en baba 7800 falan çıkar herhalde
Ben 3 öğün veriyorum, sabah öğle akşam
Çok iştahlı yemiyor diş döneminde olduğu için, zorlamıyorum emzirmeye devam ediyorum
Ve en önemlisi kabulleniyorum, şişman bebekler nasıl varsa ve biz normal karşılıyorsak zayıf bebekler de vardır. Elinden geleni yapıyorsan ve kilo almıyorsa bu yapısaldır, ne yaparsan yap değiştiremezsin 🤷🏻♀️