İlk doğduğunda beşiğine koyduk baktık uyuyamıyor yatağımıza aramıza aldık. Baktık aramızda hem tehlikeli hem zaten uyumuyor kucağımda kanepede uyumaya başladık yastık destekleriyle 😅 bir buçuk aylık oldu, herkes giderek uzaklaştırır bizimki giderek yapışıyor 😅 her yerim tutuluyor tabi Bir saat uyuyayım diye. Feleğim şaştı