Hilalgunes benim kızımdada çiğnemiyor maalesef ve doktor bebekler 2 yasa kadar emme reflksi ile doğar bazı cocuklar devam eder bazıları çiğner dedi o yuzden zamanla çüğneyecektir dedi bende myle düşğnüyorum çiğnemeyen çoçuk yok 22 aylık suan ümitle bekliyorum ne yiyebiliosa onu veriyorum ha tabi eline veriyorum ama ısırıo agzındantutuo asla yan cene dişlerine getirmio sonra yumusarsa yutar yumusamazsa cıkarır