kayipbaliknemo Sinemyiss yaa çucuklar büyüse başlamak istiyorum ben de ama sanırım bayağı sonra olacak🙄
Boniboncukkk Lise zamanında yan flüt çok istıyordum. Ama su an bateri çalmayı çok isterdim. Dilerim kızım çalar, ilgi duyar çok mutlu olurum
_mom kayipbaliknemo bağlama hatta bağlamam varda kursa tam gidemedim evde devamlı calamadim nekaeken evlendimde başka sehrie geldik yolda kırılmış tamir edip tekrar başlıcam inşallah
_mom kayipbaliknemo sap kısmı çatlamış tadilat gerekli yapınca ev sessiz karışan vs olmicak baslicam eski notlarıma bakcam bilgi varda önemli olan eli alıştırmak bide akordlari düzeltemiom.