Benim bebegim 30+4 haftada dogdu. Yaklasik 36. Haftasina kadar uyku apnesi durumu devam etti. Toplamda 50 gun kuvozde kaldi. Tum gelisimi tamamlanmisti ama tek sorun apnesi kalmisti o duzelmeden cikarmadilar da zaten cunku ne meme emebiliyodu morarmadan ne de biberonu. Simdi 4 aylik oldu bi sorun yok duzeldi kendi kendine. Hayata alistikca yavas yavas adapte oluyolar biraz sabir sadece.. :)