Ben yeni yeni iyi olduğumu hissediyorum. Lohusalık 40 günle sınırlı kalmıyormuş kesinlikle🥹 bebeğim 11 aylık olmak üzere ve ben bugün ilk defa eskisi gibi hissetmeye başladım.. Neden bugün derseniz ailemin yanına gittim birkaç haftalığına ve bugün evime döndüğümde ilk defa doğumdan önce hissettiğim gibi hissettim evimde. Neşeli, özgür, umut dolu, eşini ve evini seven, kendini seven bir insan gibi🥲 Biliyor musunuz bir senedir kendime kıyafet bile almadım. Saçlarım beyaz dolu kuaföre hiç gitmedim. Çok bakımsızım hala ve bence anneliği bahane ettim. Yarından itibaren kendime bakmaya ve eskisi gibi üretken olmaya çalışacağım. Bundan öncesi düşününce öyle karanlık ve karmaşık ki. Ağır bir depresyon yaşamış gibiyim. 2024 yok sanki bende. Sizde durumlar nasıl?🥹