Ya kızlar napıcam ben bu bebiş içmiyor mamasını ya neden böyle oldu yardım edin çok çok acıkıcak aradan 4 5 saat geçicek anca öyle içiyor oda 30 ml 60 ml sadece yeni doğduğunda 30 ml içiyordu zaten 😭3. Ayımıza giricez 90 120 içiyordu niye böyle oldu bu ay az kilo aldı içmeyince hayliyle eli hep ağzında acaba erkenmi diş çıkarıcak napıcak . Birşey diyin bana ya içmedikce ben üzülüyorum içtiği zamanda genelde kucağıma alıp hoplata zıplata dikkatini dağıta dağıta zorla içiriyorum :( kolum kopuyor