Kutayeda dilara_0 canım ben doktoruma hızlı ve yağdan kilo vermek istiyorum dedim aralıklı oruç olarak başladık 11 kahvaltı standart diyet kahvaltısı 3 te yoğurt meyve 7 de akşam tavuk baklagıl çorba bir dilim ekmek
dilara_0 Kutayeda bende uygulamayı istiyorum ama sanırım boğazımı tutamam. Aslında hızlı alıp hızlı veren bir yapım var ama ikinci normal doğumumdan sonra yağ ve 7 kilo fazlam var. 52 ile hamile kaldım 64 ile doğum yaptım şuan 58 kiloyum. Kilodan yana aslında sıkıntı da değil elime yüzüme renk geldi ama göbek ve yağ var aşırı sıkıntı ediyorum
DBA14 Kutayeda ay inşallah yaa o kadar uzak geliyor ki, inşallah değildir 🥹😅 diyetisyene gittim ve bugün başlamış oldum hedefimi 60 olarak belirledik 2 ayda, inşallah dayanabilirim 🫠🌸
DBA14 DBA14 merhabaa, aylardır ilk kez kilo verme sürecim güzel gitti burayı da hareketlendirmek istedim sizde ne var ne yok 🥰
DBA14 Esoz1110 67.9 ile başladım 15 ekimde, bugün 61.3 çıktım 🌸 diyetisyen ve haftada 3 gün leslie yapıyorum . Marttan beri kaç kere diyete başlayıp bıraktım bilmiyorum sonunda irademe sahip olmaya başladım 🥰
DBA14 @Kutayeda yaa şimdi görüyorum siz hamileymişşiniz kilo falan düşünmenize gerek kalmadı tadını çıkarın 🥰 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
Kutayeda DBA14 beni kilo işi yıne hayal oldu evet canım hamıleyım ama ilk hamileliğimdeki gibi dana gibi yemiyorum bebek her şekilde besleniyor
Duru44 Kutayeda Ben dün söz verdim asla yemicm yaza 50 kilo gitecem herkez kıskanacak dedikten 1 gün sonra Dolaba saldırdım 😂😂inşallah yarın yine başlamak istiyorum 😂
DBA14 Ceyla_n teşekkür ederimm, evet diyetisyene devam ediyorum kontrol gerekli bende yoksa tutmuyorum kendimi 🙈 haftada 3 gün de leslie yapmaya çalışıyorum bazen aksıyor tabi ama , yeniyıla kadar kendime süre verdim o çok motive etti sanırım beni 🥰
DBA14 Kutayeda ilki tecrübe oluyor hepimize ben de 2. Olursa bu kadar kilo almayacağım diye söz verdim kendime 🙈 bebiş sağlıkla gelsin sonra verirsiniz inşallah 🌸