Lolik karanegemomms her doktorun takvimi farklı doğrusu yanlışı yok yani , erken aylarda yapılırsa doz sayısı fazla oluyor
suheyla92 karanegemomms bizim doktorumuz su sekilde verdi oyle yaptirdik nimenrix 3-5-13 bexsero 3-5-13 Rotarix 3-5
karanegemomms Lolik ya öyle mi de değiştirmek zorunda kaldım yanlış bi şey olmasın diye korktum da teşekkür ederim 🙏