Kızlar geçen bir post vardı burda ama aramada arattım çıkmadı.resmen anneliğin şanından yani onu okurken dedim ne güzel bizde hiç böyle sorun olmadı diye ve😂 dün bir bugün iki kakası çok katı.ne yedireyim de düzelsin ya arada ıkınır gibi yapıyor kıyamam 😔