Hanımlar merhabalar. 5 aylık hamileyim koltuk altımda şişlik var süt üretimi başladığı içindir diyorum duşta sabunla yavaş yavaş masaj yapıyorum biraz rahatlatıyor acıyor koltuk altlarım ama içime bir kuşku düştü acaba birşeymi var diye🫤 sol koltuk altımda ⅔ gündür minik birşey hissediyorum iyce aklım bulandı varmı görüşü olan🤦🏻♀️