Benim benegiminde kafasının arkası düz gibi ama sağlık ocağında ki ölçümlerde bir sorun yok normal ölçülerde oldugunu söylediler ben düz falan deyince düzelir diyorlar sürekli bende özel yastık falan aldım ama pek fayda etmedi şuan beş ayı doldu daha düzelir mi bilmiyorum ama bakınca belli oluyor yani düz gibi ırsi de olabilir esimin tarafının da öyle