@aylinimonunannesi Ben oğlum doğduğundan beri 3 kıştır 2.5 tog giydiriyorum. Hatta şuan bile kış gelmeden üzerinde 2.5 tog uyku tulumu var ve altında zıbını ve ince pijama üstü var. Buna rağmen terlemiyor. Bir gün olsun bile terlediğini bilmem. Havalar dahada soğumaya başladığında tulumun altına daha kalın pijama üstü giydiriyorum zıbınla birlikte. Türkiyede öyle bi ev yok diyorsunuz ama iki arkadaşımda şuan bu şekilde giydiriyor? Tabi daha niceleri, 2.5 tog uyku tulumu çok satanlarda, bu havalarda evinin sıcaklığına göre daha ince giydiren olabilir ama bizim ev serin ve 2.5 tog tek başına bile yeterli gelmiyor.