
Kızımın odasını ayırmayı düşünüyorum 2yaşına girdiğinde Ocak ayında da yaşına giriyor böyle bi oyun alanı alsam içine minder diktirsem nasıl olur yatak düşündüm ama kızım uyanınca kalkıp gidiyor hem bunda da sereserpe yatar diye düşündüm?
Birde şuan ayakta sallanmayı bıraktık akşamları yanına uzanıyorm kayrolada öyle uyuyo ama gündüzleri ışık olduğu için uyumuyor karartma perde de almayı düşünüyorum bildiğiniz marka varsa yazar mısınız?