EsrraZ Oylesinebirisi hipodens leke anlamında kullanılan bi terim kötü bişey değil diye biliyorum ama doktoruna sorman en doğrusu olabilir buradaki yorumlar kafanı daha çok karıştırır
Elmsnghn Oylesinebirisi rica edersiniz belki yarın aile hekimine giderseniz cevaplayabilir. Hocam randevu geç döneme verdiler ama sonuç içim içimi yiyor derseniz çoğu yardımcı oluyor
Handeeeeee Oylesinebirisi internetten baktım bronkojenik kist iyi huylu içi şu dolu kişilermiş tehlikeli değilmiş
Oylesinebirisi Handeeeeee evet teşekkür ederim bilmem ne lezyon diyor o da karaciğerle ilgiliymiş galiba ama en altta bilmem ne kist yazıyor o da akciğerle alakalı oluyormuş kafam çok karıştı
Oylesinebirisi EsrraZ evet canım haftaya randevum var benim sağ göğsümde hep ağrı oluyor onun için çıkacaktım doktora ama kist oldugu aklıma gelmedi daha önceden de vardı önemli degildi ama bu sıralar göğsümde çok ağrı var bundan olabilir mi acaba anlayamadım
EsrraZ Oylesinebirisi kitleyi mi alacaklar canım patolojiye göndermek için ama hemen almazlar ya bence koltuk altından lenf alıp bakıyorlar diye biliyorum hani ALLAH korusun kötü bişeyse anlamak için