SAkkaya07 Kızlar kızım 45 günlük dün akşam 1 de mamasını yedi ve yattı sabah 7:45 de uyandı bende alarmı kurmuştum uyandırmak için ama 2 gündür böyle oluyor kalkamıyorum hatta duymamışım bile alarmı başına gelen var mı
cinarinannesiiii SAkkaya07 o kadar aç kalması kötü olmuş daha küçük çocuk o yüzden daha dikkatli olun alarmı da 10 dk bir arka arkaya kurun belki uyandırır o
Merdumgirize SAkkaya07 benim kızım sık uyanıyordu da kuzenimin oğlu bu şekildeydi diye hatırlıyorum. Dr ona uyku beslenmeden daha önemli demişti. Kg durumunu kontrol edin. Bide eşinizin telefonundan alarm kurun. Farklı alarm sesi de sizi uyandırabilir.
heyeloben Telefonu yataktan kalkabileceğin mesafeye koy büyük ihtimal alarmı kapatıyosun.. en azından kalkınca uykun dağılabilir