PrensesimDuru ben bebeğime anne sütü ile mama takviyesi bir arada gittim. Buna rağmen 3.aya kadar uyumadı resmen. Sabah 8 lere kadar yapmadığımız denemediğimiz şey kalmıyordu. Toktu, gazını da çabuk çıkaran bir bebekti ama uyumuyordu resmen. Tam uyurdu, yatırırdık 5-10 dk sonra kalkardı. 4.aya doğru rutinler deneyeme başladık. Duş kitap okuma vs.. gece gündüze alıştı bir süre sonra da akşam 8:30 sabah 8:00 düzenine girdi. Yine gece uyanmaları elbette var ama her çocuk bir olmuyor işte. Bazısı da sevmiyor uykuyu. Her yenidoğan 16 saat uyumuyor. Şimdi 10 aylık akşam 8-9 uyuyor sabah 7-8 gibi uyanıyor. (Gece uyanmaları hala devam) Özetle sadece uyumuyor olabilir :) illa aç olması gerekmiyor. Siz doktor demeden mama vermeyin derim. Tam sık sık emzirip sütünüzü arttıracağınız bir dönem. Beni maalesef ağır bir ameliyat geçirdiğim için hemşireler başta yanlış yönlendirdiler dinleneyim diye mama verdiler takviye olarak. Emzirme danışmanlığı ile mamayı bir süre sonra bıraktım anne sütü ile devam edebildik şükür. Herkes çok biliyor maalesef.