Kızlar benim bı bebem var 10 aylık ben hep uyku düzenini kendi ne zaman uyumak isterse o zaman diliminde uyuttum tabi çok geç olmamak şartı ile fakat şimdi büyüdü ve huyu değişti oyun oynamak istiyor.Ama bende en geç. Saat 9:30 gibi yatırmak istiyordum tabiki istisnai durumlar dışında hastalık vs olmadığı zaman . Az önce kendim uyuttum zor Zahmet direnme peisinde hep böyle olunca içim nedense rahat etmiyor vicdan mi yapıyorum ne :) ne bilim tuhaf işte uyumayan bebeğinizi uyutuyor musunuz illaki neler yapıyorsunuz?