momzayn ben 2 sene önce aile sağlık merkezinde ücretsiz taktirdim. Çok rahat. Ama her ay adet sonrası kontrole gidiyordum. Kayma vs olur korkusu ile. Ama şu an 3 5 ayda bir gidiyorum. Doktor senede 1 gel dedi ama ben ne olur ne olmaz gidiyorum. Bende 2 seneye yakın adetler de kanama Çok oluyordu. Ama şu an 2. 3. Gün başlayıp 4. 5. Güne kadar kanama Çok oluyor sonra normale dönüyor. Düzen bulması 2 seneyi buldu neredeyse.