Bende aynı sorundan doktora gitmiştim 1 aylıkken doktor asla sıkmıyorsunuz ovmuyorsunuz göğüs kısmına dokunmuyorsunuz dedi. İltihap oluyormuş çoğu bebekte masajdan dolayı kendi kendine geçer dedi ve gerçekteyse geçti. Çocuğun canı yanmıyormuş zaten şişmesinden. O yüzden hiç gözünüze batmasın yok sayın kendiliğinden geçiyor:)