Ben kızıma hiç bağırmam. Kızarım yapma falan derim ama sesimi yükseltmem. Genel olarak eahatımdır ama annem hep der dünya yansa bir tutam otun yanmaz diye. Misal koltuğu boyadı yada süt döktü diye kızmam. Aynı şekilde bakşı kırdı yemek yemedi üstünü batırdı vs… Eşya ondan asla kıymetli değilç ama yerde falan birşey bulup ısrarla ağzına alınca, wc ye girmek isteyince falan buçtaez şeylerde kızarım. Tabii sesimi yükseltmeden.