Nilfe_eflin Naciyeylmz Ay benim kızımda 2 buçuk yaşında gündüz arada uyursa bile ayağımda sallıyorum gece uyuyunca bir kere sallıyorum bende burda bekliyim🥺 Sizin gece kalkıp sallayın mı diyor benimki uyanınca su veriyorum geri uyuyo
aysenura Naciyeylmz 2 yasindayken kızıma biraktirdim sallamayi. Yanında uzandım 2 hafta.sonrasında yatağının kenarında oturdum yavaş yavaş uzaklaştım şükür alıştı.
kelebekmom mervebb Merhaba bende post açmıştım bu durumdan muzdarip olarak. Sezen ketencinin youtube kanalında videosu var ağlatmadan uyutmak diye onu izlemenizi öneririm.bende bugün denedim ve alışacak gibi görünüyor ..10 aylık bebeğim
kelebekmom mervebb Uyguladıklarını bi müddet sabırla yapmanız gerekiyor ama bu şekilde nereye kadar gidecek diyorum ben kendime..çok zor ne bel ne bacak kalmadı.biz başladık ben istikrarlı olmayı düşünüyorum