Eslem112 benimde oğlum iki gün sonra yaşına gircek aşırı iştahsız günde tek öğün besleniyor desem yeri var belki iki öğün ara sıra çorbaları çok seviyor bir dolu kase içiyor ama yemeklere gelince en fazla üç kaşık zorla veriyorum kandırarak asla yemiyor hiç bişey kafayı yicem kzıım böyle değildi kızım yaşındayken baya tabak hazırlıyordum kendisi yiyordu