Canoglum_00 motherisbackk inşallah bugün de mesaj attım onlara ikinci seansta detaylı tarama yaparız vs dedi
lapsekiliTayfur Canoglum_00 15 seans 15 bin liraya yazıldım bugün ilk seansıma gittim ama benim bekarlık döneminden de lazer anım var
Canoglum_00 lapsekiliTayfur bana baya fazla geldi 12 seans cilt bakımı kirpik liftik bi kaç şey daha 5.500 verdim ilk seans beklentimin altında oldu bklm ikinci seans haftaya inşallah dökülmem olur o zaman
lapsekiliTayfur Gul-42 maalesef ki Manavgat’ta yaşıyorum her şey 3 katına kadar çıkıyor burada ve turistlerin tarifesi yerliyi de vuruyor
Deletedmom_182 Canoglum_00 koltuk altı,yüz,tam sırt,tam göbek 8 bin verdim 3.seansıma gideceğim koltuk altımda 4-5 tane kıl var bazı yerler uyutuyor sonradan tekrar çıkıyor diyenler var inşallah seanslar bitince tamamen kesilir şuanlık çok memnunum
Canoglum_00 Deletedmom_182 inşallah seans bitimine kadar bişey kalmıyormuş zaten baklm benimkiler de biter inşallah