Canoglum_00 evet öyle diyolar bende çıkar sanmıştım ama hala çıkmadı sadece diz kapaklarımda tek tük çıkıyor bide bikini bölgesinde çıkıyor ama orası daha lazerim bittikten 3 ay sonra başlamıştı sürekli kapalı kaldığı ve nemli bölge olduğu için tekrar çıkması normal demişlerdi onun dışında çok rahatım valla iyi ki gitmişim diyorum