Newmomm345 Kızlar sonuçlar geç çıktığı için yarın doktora göstericem çocuğumun göz altları biraz mor demir eksikliğinden şüphelendim kırmızı renkte olduğuna göre düşük mü çıkmış sizce yorumlayabilir misiniz
ttrck Newmomm345 çok da düşük diyemeyiz demir kullanmaya devam eder ama endişe edecek bişey yok, oğlumun değeri de aynıydı
SiprayiL Newmomm345 geçmiş olsun 💕 bu arada biz 9.u ayı bitirmek üzereyiz bizden kan almadılar alınması mi gerekiyordu 🤔
Newmomm345 SiprayiL teşekkür ederiz bi kaç arkadaşımdan duydum geçen ay sormuştum doktora evet 9. Ayda genel olarak yapıyoruz demişti sanırım arkadaşında dediği gibi 12. Aya kadar yapılıyor bir sorarsınız gittiğiniz zaman 🤗
ttrck Newmomm345 bir ay belirlemedik zaten demirin fazlasını atıyorlar , belki birkaç ay sonra kan testini tekrarlarım o zaman karar veririz