Beş yasında kızım 2 yasından sonra başladık telefon izlemeye ara ara bıraktırdım ama hep geri döndük maalesef
İki haftadır vermiyorum telefon çocuğun resmen yaratıcılığı x2 oldu
Kendi kendine oyun kurmayı biliyordu ama tercih etmiyordu şimdi telefon olmayınca kendi kendine de oynamaya başladı
En çok göz omurilik boynunu eğmesi falan bana aşırı vicdan yükü oluyordu
Resmen hafifledim yemek yerken dahi telefon izlerdi
Şimdi resim çiziyor bilmece oyunu oynuyoruz soruyor tabiki günde bir ama ona da alışacak