2.5 tog fazla kalın bence İstanbul havasında. Avrupa yakasında oturuyorum, odası 24.5-25.5 derece civarı geceleri kısa kollu zıbın-ince bir alt ve 0.5 tog tulumlayız. Gündüz ilk uykuda zıbın ve alt üst pijama, ikinci uykuda pijama üstünü çıkartıyoruz fazla geliyor. Ev her odadan güneş alıyor baya sıcak oluyor. Sizde kendi cephe, oda sıcaklığı, bebeğinizin terleme durumuna göre ayarlayabilirsiniz