Ee011 karışım yaptılar iğrenç kokulu bi krem kullandık sabun vs hepsi boş yani kalmasonu bi sürdük tertemiz 1 yıl çektik çocuğuma da geçmişti hatta kendi ailemde uyuz oldu sadecebu dediğim losyonu kullandı normalde emziren ve bebekler kullanamaz ama ben kullandım kızımın sadece yaralarına sürdüm biz her yerimize sürdük