Dedektifgadget İnan hiç bilmiyorum, 1sene mi hakkın varmış bi kereliğine mi hakkın varmış, geri dönüş için (öyle söylentiler var ama detay bilmiyorum) 🤷
Ben mesela 24 yasındaym. 3.doğumum olunca da tam olarak 25e basmamış olcm hala. Ama doktorum “bunu da doğur, Doğumla bağlatalım” dedi. Bağlatmayı düşünüyorum, bağlarlarsa..