whiteangelll bulaşıcı bulaşıcı , kardeşinden uzak tutun dicem ama mümkün değil pek. Aftoral kullanmıştık ağız yarasına zaten ilaç da vermiyorlar tedavisi yok. Sadece ateş düşürücü veriliyor. İnst sağlık olsun diye bir sayfa var ank da bir eczacı. Bitkisel ilaçlar yapıyor, benim oğlum ağlamaktan ve ateşten helak olmuştu. Ankaradaysanız ağzı için oradan ilaç yaptırabilirsiniz kargo da yapıyor ama o ulaşana kadar ağzı hafifler sanırım. Benim oğlum emeniyordu uyuyamıyorsu sürekli ateş ve ağlama vardı. Allah yardımcınız olsun, diğer evladınızı bari korumaya çalışın. 3-4 hafta sonra tırnak düşmesi oluyor bazılarında, bizde de oldu. Dilerim sizde olmaz, çok geçmiş olsun