kucukprens6 Merhaba 8 gün önce sezaryen doğum yaptım bugün dikişte şişlik olduğunu gördüm yaşayan var mı bu durumu normal midir? Yarın doktora gidicem ama aklıma takıldı size sormak istedim
winchestera kucukprens6 korkutmak istemem ama enfeksiyon olabilir sızıntı ağrı var mı kontrol edin isterseniz
sevilcn kucukprens6 dikişin üst kısmında mı yoksa dikişte mi şişlik var dikişin üst kısmı ise normal ödem oluyor ama dikişin üstü ise enfeksiyon olabilir
incim12 Daha çok yeni olduğu için şişlik normal bende de olmuştu. 2 ay oldu sezaryen olalı halen iç çamaşır lastiği geldiğinde falan şişlik oluyor
kucukprens6 incim12 bende öyle okudum ödem oluyormuş filan ama emin olamadım ya korktum cok sizin de mi şişmişti ne zaman geçmişti
laledevri35 Benim 1 sene oldu hala şiş ve kırmızı genetik bi rahatsızlık var vucut hasar alınca öyle yapıyor bir şeydi adı unuttum doktor en başta gelseydin iz azaltıcı krem verirdim dedi erkenden gitte oysa eğer krem kullan bence