Hndsmom Bebek ve çocuklar için bişey almadım hiç bilmiyorum ama iç çamaşırları çok iyi. Yıllardır ordan alıyorum özellikle üst iç çamaşırı çok iyi. Bildiğim kadarıyla değişim konusunda sıkıntı yapmıyotlar. Sadece bikinide değişim ve iade yapmıyorlar geri kalanında fiş oldumu iade ve değişim yapıyorlar.